Postępowanie w sprawach skarg i wniosków prowadzone jest w oparciu o przepisy ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz.U.2020.256 t.j. z pn. zm.), Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002r. w sprawie organizacji przyjmowania skarg i wniosków (Dz.U.2002.5.46 z pn. zm.) oraz Regulamin Organizacyjny Zespołu Obsługi Ekonomiczno - Administracyjnej Przedszkoli Miejskich w Koszalinie.
- Skargi i wnioski mogą być składane do Zespołu Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Przedszkoli Miejskich w związku z wykonywanymi przez Zespół zadaniami z zakresu administracji publicznej.
- Przedmiotem skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonanie zadań przez pracowników, naruszenie praworządności lub słusznych interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.
- Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb ludności.
- Skargi i wnioski może składać każdy w interesie publicznym, własnym lub innej osoby za jej zgodą.
- O tym, czy pismo jest skargą albo wnioskiem, decyduje treść pisma, a nie jego forma.
- Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, za pomocą poczty elektronicznej lub platformy e-PUAP, a także ustnie do protokołu.
Przyjęcia klientów w sprawach skarg i wniosków przez Dyrektora lub jego Zastępcę odbywają się codziennie w godzinach pracy Zespołu, po uprzednim umówieniu spotkania:
e-mail: sekretariat@zoeap.koszalin.pl, tel. 94 343 07 86.