☰ Menu
Zespół Obsługi Ekonomiczno Administracyjnej Przedszkoli Miejskich

Wtorek 05.11.2024

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Najczęściej odwiedzane tytułu serwisu Zespół Obsługi Ekonomiczno Administracyjnej Przedszkoli Miejskich (zoeapm.koszalin.ibip.pl)


Lp. Tytuł strony Liczba odsłon
1 Dane adresowe 254082
2 Ogłoszenia aktualne 23648
3 Dostawa produktow żywnościowych na rok 2021 Z.O.260.008.2020.RB 18049
4 Kadra kierownicza 9130
5 Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych 5314
6 Przepisy (ustawy. uchwały, akty wewnętrzne) 5084
7 Dni i godziny otwarcia 4927
8 Cele i zadania 4546
9 Ogłoszenia archiwalne 3827
10 Redakcja Biuletynu 3807
11 Informacja o ilości kandydatów zakwalifikowanych do II etapu konkursu 3704
12 Wniosek 2913
13 Instrukcja korzystania z BIP 2851
14 Rejestr zarządzeń Dyrektora - 2017 2723
15 Dostęp do Informacji Publicznej 2554
16 Dostęp do Informacji Publicznej nie udostępnianej w BIP 2539
17 Regulamin ZFŚS 2529
18 Formularze KZP 2377
19 ZOEAPM 2332
20 Informacja o wynikach naboru specjalista ds. kadr 2240
21 Ustawy regulujące działalność ZOEAPM 1936
22 Dane adresowe 1616
23 Zamówienia Publiczne 1588
24 Dostawa produktów żywnościowych do 20 przedszkoli miejskich w Koszalinie. Numer referencyjny: Z.O.260.007.2017.TK 1523
25 Polityka Prywatności 1461
26 Rejestr zarządzeń Dyrektora - 2018 1441
27 Uchwała Nr XXV/343/2016 w sprawie zapewnienia przez ZOEAPM wspólnej obsługi przedszkoli oraz nadania Statutu 1270
28 Walne Zebranie Delegatów 1228
29 Schemat organizacyjny 1198
30 Rejestr zarządzeń Dyrektora - 2019 1168
31 Deklaracja Dostępności 1146
32 Bieżące informacje w KZP 1100
33 DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH ORAZ PACZEK ŚWIĄTECZNYCH. Numer referencyjny Z.O.260.004.2018.RB 1066
34 Deklaracja dostępności - informacje 1023
35 Nabór na wolne stanowisko pracy 1009
36 Klauzule Informacyjne 999
37 SIWZ - dostawa żywności 2019 r. 991
38 Uchwała Nr XXXII/464/2017 zmieniająca uchwałę w sprawie zapewnienia przez ZOEAPM wspólnej obsługi oraz nadania statutu 977
39 Dostępność do BIP 976
40 Dostawa podarunkowych bonów towarowych 935
41 BUDOWA INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W BUDYNKU PRZEDSZKOLA NR 9 "BURSZTYNEK" 903
42 Dostawa Środków czystości oraz sprzętu do utrzymania czystości Z.O.260.001.2020.RB 865
43 Rejestr zarządzeń Dyrektora - 2020 805
44 Budżet 801
45 Prowadzone rejestry 779
46 Nr konta KZP 773
47 Dostawa produktów żywnościowych do 20 przedszkoli miejskich Z.O.260.003.2019.RB 762
48 Biuletyn Informacji Publicznej 693
49 Skargi i wnioski - informacja 675
50 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 643
 
liczba odwiedzin: 254082