☰ Menu
Zespół Obsługi Ekonomiczno Administracyjnej Przedszkoli Miejskich

Niedziela 22.09.2024

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Najczęściej odwiedzane tytułu serwisu Zespół Obsługi Ekonomiczno Administracyjnej Przedszkoli Miejskich (zoeapm.koszalin.ibip.pl)


Lp. Tytuł strony Liczba odsłon
1 Dane adresowe 254082
2 Ogłoszenia aktualne 23648
3 Dostawa produktow żywnościowych na rok 2021 Z.O.260.008.2020.RB 18049
4 Kadra kierownicza 9130
5 Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych 5314
6 Przepisy (ustawy. uchwały, akty wewnętrzne) 5084
7 Dni i godziny otwarcia 4927
8 Cele i zadania 4546
9 Ogłoszenia archiwalne 3827
10 Redakcja Biuletynu 3807
11 Informacja o ilości kandydatów zakwalifikowanych do II etapu konkursu 3704
12 Wniosek 2913
13 Instrukcja korzystania z BIP 2851
14 Rejestr zarządzeń Dyrektora - 2017 2723
15 Dostęp do Informacji Publicznej 2554
16 Dostęp do Informacji Publicznej nie udostępnianej w BIP 2539
17 Regulamin ZFŚS 2529
18 Formularze KZP 2377
19 ZOEAPM 2332
20 Ustawy regulujące działalność ZOEAPM 1936
21 Dane adresowe 1616
22 Zamówienia Publiczne 1588
23 Dostawa produktów żywnościowych do 20 przedszkoli miejskich w Koszalinie. Numer referencyjny: Z.O.260.007.2017.TK 1523
24 Polityka Prywatności 1461
25 Rejestr zarządzeń Dyrektora - 2018 1441
26 Uchwała Nr XXV/343/2016 w sprawie zapewnienia przez ZOEAPM wspólnej obsługi przedszkoli oraz nadania Statutu 1270
27 Walne Zebranie Delegatów 1228
28 Schemat organizacyjny 1198
29 Rejestr zarządzeń Dyrektora - 2019 1168
30 Deklaracja Dostępności 1146
31 Bieżące informacje w KZP 1100
32 DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH ORAZ PACZEK ŚWIĄTECZNYCH. Numer referencyjny Z.O.260.004.2018.RB 1066
33 Deklaracja dostępności - informacje 1023
34 Nabór na wolne stanowisko pracy 1009
35 Klauzule Informacyjne 999
36 SIWZ - dostawa żywności 2019 r. 991
37 Uchwała Nr XXXII/464/2017 zmieniająca uchwałę w sprawie zapewnienia przez ZOEAPM wspólnej obsługi oraz nadania statutu 977
38 Dostępność do BIP 976
39 Dostawa podarunkowych bonów towarowych 935
40 BUDOWA INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W BUDYNKU PRZEDSZKOLA NR 9 "BURSZTYNEK" 903
41 Dostawa Środków czystości oraz sprzętu do utrzymania czystości Z.O.260.001.2020.RB 865
42 Rejestr zarządzeń Dyrektora - 2020 805
43 Budżet 801
44 Prowadzone rejestry 779
45 Nr konta KZP 773
46 Dostawa produktów żywnościowych do 20 przedszkoli miejskich Z.O.260.003.2019.RB 762
47 Biuletyn Informacji Publicznej 693
48 Skargi i wnioski - informacja 675
49 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 643
50 Świadczenie usług informatycznych 628
 
liczba odwiedzin: 254082